tirsdag 8. februar 2011

Pausetid!

Eg har visst tatt meg ein liten pause! Plutselig vart fotoapparatet liggandes, og motiva ville ikkje la seg fange. Ute er det typisk rogalandsvinter, med regn, regn, regn.....  Ikkje så mange nye motiv å finne der med andre ord. Men eg har halde på med prosjektet mitt i 26 veker, eit halvt år. Ikkje verst det heller! Men kanskje vaknar eg til live igjen, kven veit? Plutselig er eg tilbake, med eit blinkskudd frå kvar dag! Imens kan me titte på strikkerier, nokre prosjekter er nemleg ferdige! Hurra!Eg har ikkje tatt pause frå strikkekorgene. Det er god avkobling i kvardagen.

 Den gråe tunikaen er ferdig.
 Kjekk å strikke, med fletter i ribbestrikk.
 Mitt hemmelig prosjekt:
Ilag med dei kreative strikkedamene
har me latt oss inspirere av VM som snart startar i Oslo.
Heia Norge!
Her er mitt bidrag!
 Nasjonale sitteputer!
kan passa til både VM - eller når ein brukar bunad!
Mønsteret har mi gode designervenninne Olaug laga!

Ein tur på stranda sundag - med hullete vottar.
Eg må skunde meg å strikke nye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar